Monday, October 11, 2010

benda yg paling aku susah nak buat adalah pikirkan tajuk ape yg sesuai.

Baru jek lepas chatting dengan kawan baik mase zaman matrix dulu..rindu gila dekat dia. Da lama kot tak jumpe. Tak tau bila la boleh jumpa dia balik. And aku da terbagi link blog kat dia. Argh, mula-mula ingat tak nak bagi tau sape2 pon. Tak pe la kan. Kira halal la..hihi.

Oh ye, first kelas mikrobio pagi tadi. Naseb takde kuiz segala, just buat eksperimen pewarnaan gram. Buat swab tenggorok. Abes tekak kawan aku, aku sental betol2 sebab nak dapatkan sample.Oops, tadi secara tak sengaja tertumpahkan larutan violet. Mane la aku tau kan, tangan lembut sangat gamaknya, naseb tak pecah botol tu. Budak-budak laen da senyum-senyum tengok aku. Doc tak tau la die perasan ke tak, tapi tengok doc pon cam buat2 bodo jek. Aku pon buat muka tak bersalah jek la kan. Grup aku memang selekeh gila la meja tadi, dengan cairan yang tertumpah. Salah sape la tu eh..ngeh ngeh.

Oh, baru ingat, aku ingatkan kelas aku sesi petang, rupa-rupanya doc da gabungkan grup petang sekalian dengan pagi. aishh. Tak pepasal kelam kabut pagi tadi, nasib ada mbak tolong gosokkan baju..Terima kasih kepada mbak, esok tolong gosok lagi eh..hehe

No comments:

Post a Comment