Tuesday, October 12, 2010

Asek exam jek sampai da jadi imun pulak

Esok exam mikrobio and for the first time aku totally blur sebab tak tahu nak bace apa untuk exam esok. Macam pelik gila kan. Dah tu pegi kelas hari2 kau belaja apa hana oi.Oops, pembetulan,sebenarnya kelas mikrob baru 2 hari kot pastuh da exam. hee

Mengikut cerita kawan2 yang da lepas stase yang aku amek skang, diorang bitau exam mikrob kau just buat experimen, nanti  da siap kau godek2, letak slide kat mikroskop cari la sampai jumpa segala bakteria pastuh tunjuk kat dosen. Aku takut aku pede (read: percaya diri) jek plus muka yakin gila bitau dosen ni bacteria blah blah, gram positif negatif segala pastu paap senang2 dia kasi pangkah kertas jawapan aku. Aku tak mau repeat, sengsara kot. Oh lagi satu, aku selalu tertuka strep ngan staphylococcus..Hafal beza 2 makhluk  ni jek la malam kang boleh tak..hek hek

Tadi pon sampai 3 kali aku ulang buat experimen tu,.aishh. Semoga esok semua lancar jek. aminn :)

No comments:

Post a Comment